lap tetejére

2018/09/03

Almási Mihályné

    Almási Mihályné


MINDEN ÉDESANYÁNAK

Május elsõ vasárnapján
vidán szívvel jöttünk,
hogy itt minden édesanyát
örömmel köszöntsünk.

Kívánunk az Úr Jézustól
sok-sok boldog évet,
gyermekeik szeretetét,
áldást, békességet!




Megérkeztél

Anyák napja, megérkeztél!
Csakhogy itt vagy végre!
Köszöntöm édesanyámat!
Hálás vagyok érte!






Hálaadás 

Anyák napján szívem húrján
Zendüljön víg ének!
Hála, dicséret, dicsősé
 A menny Istenének!

Hála, dicséret, dicsőség
Minden áldásáért,
De ma mégis elsősorban
Az édesanyámért!

Aki óvó szeretettel
Kíséri léptemet,
Áldd meg őt, áldd meg, Istenem,
És érte engemet!






Miért csak ma?

Anyák napján minden szívben
Szeretet van, öröm.
Én most a gyermekfejem
Éppen azon töröm:

Miért csak ma? Egész évben
Miért hiányzik ez?
Igazán örülni az tud,
Ki örömet szerez!

Azért én most megfogadom:
Máskor sem teszek mást,
Anyukám, mindig szeretlek,
Meg is tartom, meglásd!




Köszöntő

Én is köszönteni jöttem
Téged, kedves nagymama,
De ott van ám kis szívemben
Melletted a nagypapa.

Azért én most arra kérem
Az Úr Jézust e napon,
Mindkettőtöket áldjon meg
Minden jóval, gazdagon!